TEATRE CALLDETENES

El proper dijous 25 d’abril al mati, els/les alumnes d’Educació infantil anirem a veure un espectacle anomenat Les aventures del lleó vergonyós a l’auditori de Calldetenes. Marxarem de l’escola a les 9h i tornarem a les 11 del matí. Tots els alumnes, d’I3 fins a I5.

Aquest espectacle està inclòs en el programa “Anem al teatre”, organitzat per la Gerència de Cultura i la Gerència d’Educació de la Diputació de Barcelona i els ajuntaments.

Les aventures del lleó vergonyós és un espectacle musical, de format íntim i reduït, on els més petits acompanyen el lleó, de ben a prop, a viure les seves aventures. Entre d’altres animals, el lleó es fa amic del tigre, el cavall, l’hipopòtam i el gall. Junts experimenten por, alegria, tristesa o ràbia, acceptant-les, compartint-les i, sobretot, ajudant-se els uns als altres quan les emocions són difícils de gestionar. Durant aquest viatge meravellós podreu escoltar cinc noves cançons interpretades pels titellaires i cantants Mercè Munné i Ovidi Llorente, acompanyats pel músic multiinstrumentista Sergi Carbonell, que us transportaran al cor i als sentiments dels personatges de la cançó El Lleó vergonyós, del grup musical El Pot Petit.