PREINSCRIPCIÓ 20-21

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació ja ha comunicat el període de  preinscripció per al curs 2020-21. Serà del 13 al 22 de maig.

En primer lloc us  informem de l’oferta de places pel curs vinent a l’Institut Escola Mossèn Cinto:

EDUCACIÓ INFANTIL: P3: 20  P4: 5  P5: 10

EDUCACIÓ PRIMÀRIA: 1r: 22      2n: 16      3r: 19      4t: 10    5è: 12     6è: 16

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA:  1r ESO:  0

Com que passem a ser centre de nova creació, tenim un nou codi que és 08076996.

Els alumnes de 6è que ja estan matriculats al nostre centre i passen a fer 1r d’ESO no hauran de fer cap procés de preinscripció, només s’haurà de fer en cas que s’opti per un altre centre. Si algun dels alumnes que actualment fan 6è a la nostra escola marxa a un altre centre a fer ESO, deixa la plaça vacant per un alumne d’un altre centre.

Davant l’excepcionalitat del moment, aquest procés de preinscripció es podrà realitzar de dues maneres:

1. PRESENTACIÓ TELEMÀTICA DE SOL·LICITUDS: S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre i cal utilitzar la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada enviades les dades al formulari s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció. Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció, cal presentar la documentació escanejada o fotografiada mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre:  a8017207@xtec.cat amb l’assumpte : PREINSCRIPCIÓ 20-21 – Nom/s de l’Alumne/a

En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. Cal recordar que el període per presentar el resguard i la documentació finalitza un dia més tard que el període de presentació de sol·licituds.

Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en tots els casos, una còpia de la documentació escanejada o fotografiada següent:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI, si en té, tot i ser menor de 14 anys.

2.PRESENTACIÓ PRESENCIAL DE SOL·LICITUDSDe manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, el centre organitzarà la presentació de sol·licituds assignant una cita prèvia per a l’accés al centre. Aquesta assignació es gestiona amb una eina corporativa a través d’aquest enllaç:

L’horari presencial serà del dia 19 al 22 de maig, de 10 a 13,30h.

El dimecres dia 13 de maig a les 20:00h es farà una videoconferència per les famílies dels alumnes que iniciaran P3.

El  dijous dia 14 de maig a les 20:15h es farà una videoconferència per a les famílies dels alumnes que iniciaran 1r ES0.

Podeu trobar la informació també  a la nostra web:

Si esteu interessats o teniu qualsevol dubte, ens ho podeu consultar a través del correu electrònic de l’escola, a8017207@xtec.cat, o bé de 9 a 15h al telèfon 629528416.

Atentament

L’Equip Directiu