175 ANYS DEL NAIXEMENT DE VERDAGUER. VERDAGUER EN CONFINAMENT

Benvolguts/des alumnes,

Com ja sabeu,  des de l’escola durant la setmana de maig i coincidint amb el dia del naixement de Verdaguer, desenvolupem un projecte entorn a la seva vida o obra.

Aquest any el projecte va en relació als “175 anys del naixement de Verdaguer” i les flors.

Una activitat que proposem i que té cabuda a tots els alumnes, és la recitació del poema  “Cobriu-me de flors”:

Cobriu-me de flors,
que d’amors me moro;
cobriu-me de flors,
que em moro d’amors.
Cobriu-me de flors!

La idea és que us graveu recitant aquest poema i si voleu, podeu aguantar entre les vostres mans alguna  planta o flor que tingueu a casa vostra. Seria com si féssim una ofrena digital al Pedró de Verdaguer.  #RecitemVerdaguer   #Verdaguer175  #17V

Quan tingueu el vídeo fet l’haureu d’enviar al mail mfolgaro@escolamossencinto.cat com a molt tard el dia 15 de maig.

A més a més, pels més grans de l’escola us  proposem que entreu a la biblioteca consultable de Verdaguer amb la idea de formular preguntes, dubtes, informacions en relació alguna publicació, com l’han organitzada,… Aquestes qüestions les haureu d’enviar a la directora de la Casa Museu Verdaguer Jordina Boix al correu electrònic direccio@verdaguer.cat. La setmana següent, les vostres preguntes seran contestades i enviades a través d’un vídeo tutorial. Teniu temps fins el dia 15 de maig.

Esperem la vostra participació.

Equip de mestres.