AJUT INDIVIDUAL DE MENJADOR SOCIOECONÒMIC, OBLIGATORIS, TRANSPORT, LLIBRES I MATERIAL PEL CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies:

El Consell Comarcal obrirà a partir del 2 de juny obrirà el període per  omplir la sol·licitud d’ajut individual de menjador socioeconòmic, obligatoris, transport, llibres i material pel curs 2020-2021. Les sol·licituds s’han de  complimentar de forma telemàtica en funció de si són noves o de renovació.

Noves sol·licituds

Heu d’omplir la sol·licitut  i SIGNAR(us adjuntem un video tutorial) i fer-lo arribar al correu de l’escola a8017207@xtec.cat amb l’assumpte BECA i nom de l’alumne.

• Menjador Socioeconòmic: MODEL 4  (juntament amb els DNI de tota la unitat familiar (tenint en compte que els menors de 14 anys no estan obligats a tenir el document) i la documentació acreditativa d’altres situacions.
    • Transport Socioeconòmic i Obligatori: MODEL 1 (juntament amb el certificat de distància expedit per l’ajuntament del municipi)
    • Llibres, activitats i material escolar: MODEL 4  (juntament amb els DNI de tota la unitat familiar (tenint en compte que els menors de 14 anys no estan obligats a tenir el document) i la documentació acreditativa d’altres situacions. ( Només en el cas dels alumnes de Tavèrnoles, els de Folgueroles es sol.licitaran a través de l’Ajuntament de Folgueroles9

Terminis

Alumnes nousdel 2 de juny al 19 de juliol ambdós inclosos, omplir la sol.licitud i enviar-la al correu de l’escola juntament amb la documentació requerida.

Renovació de sol·licituds

Degut a la situació excepcional del COVID-19 les famílies que renoveu la sol.licituds rebreu correu electrònic on només haureu de signar ( podeu fer-ho amb tablet o mòbil amb el dit) amb això signeu la sol·licitud autoritzant la comprovació de dades al Consell Comarcal per tal que us pugueu evitar tràmits i evitar desplaçaments que posin en risc la vostra salut i la dels demés.

Les famílies amb beca obligatòria (Tavèrnoles) no hauran de fer res, es renovaran les beques de menjador automàticament

Terminis

Alumnes ja escolaritzatsdel 2 de juny al 14 de juny ambdós inclosos per alumnes ja escolaritzats al centre, aquells alumnes que tinguin germans que començaran de nou també podeu presentar la sol.licitud i documentació dintre d’aquest termini , (aquest any la diferència es que les sol·licituds són individualitzades per cada alumne, per tant per l’alumne ja escolaritzat només haureu de signar i ratificar dades i el nou alumne haureu d’omplir la sol.licitud i enviar-nos-la per correu)

Per qualsevol dubte podeu trucar a l’escola el dijous 4 de juny de 09:00h a 13:00h o també via correu electrònic a8017207@xtec.cat . És preferible presentar les sol·licituds via telemàtica, en cas excepcional es farà presencialment amb cita prèvia.