TROBADA VIRTUAL PER PARLAR DEL PROPER CURS

Benvolgudes mares i pares de 6è,

abans de tancar l’escola ens va quedar pendent fer una reunió amb vosaltres per parlar de l’Institut Escola. Us volem proposar de fer-la, des de casa, mitjançant alguna plataforma online. Malgrat el confinament, l’equip directiu ha seguit treballant perquè els alumnes de 1r ESO ho tinguin tot a punt per començar al setembre i us voldríem explicar les propostes perquè entenem que, ara més que mai, es generen moltes incerteses. Us donarem tota la informació dels passos que hem fet i del punt en que ens trobem i volem que també hi participeu aportant idees.

En breu us concretarem la data i enllaç de reunió.

Desitgem que estigueu tots bé. Salut!

Equip directiu