REUNIONS D’AVALUACIÓ

A la nostra escola fa temps que estem treballant per utilitzar l’avaluació en el seu vessant formatiu i no només qualificador, és a dir, com a estratègia per a la millora de l’aprenentatge.

És per això que, aquest curs, convoquem a les famílies de 6è, juntament amb el seu fill o filla, a la reunió per comentar l’informe. Amb la intenció de comunicar resultats, centrats en la identificació de les potencialitats i les habilitats de l’alumna/e, i permetre identificar, juntament amb la tutora, què aprèn, però també com aprèn i com pot millorar.

Aquesta iniciativa ens sembla una forma adequada d’oferir a l’alumnat, i de retruc als pares, un espai en el qual puguin verbalitzar com veuen el seu propi procés d’aprenentatge i reflexionar sobre els seus propis hàbits de treball, les seves limitacions, la seva capacitat d’esforç… El fet de pensar sobre les pròpies actituds ja és un exercici de formació que considerem molt important per a la persona.

Per portar-ho a terme, hem organitzat dos dies de reunions per cada tutora durant la setmana del 13 al 17 de gener. A partir d’aquest dilluns, 9 de desembre, ja podeu passar per secretaria on trobareu les llistes per poder-vos apuntar al dia i hora que us vagi millor.

Gràcies per la vostra col·laboració!