Benvinguts al tercer trimestre.

Benvolgudes famílies,

Esperem que hagueu passat una bona Setmana Santa i que tant vosaltres com els familiars i amics estigueu bé.

Ja tenim aquí el tercer trimestre i com ja sabeu l’hem d’iniciar telematicament. Properament us passarem informació de com funciona el classroom, l’aplicació que utilitzarem per penjar totes les tasques que els nens i nenes han de fer i presentar-nos dins el termini establert. Setmanalment també farem videoconferències en grups reduïts per corregir col.lectivament les tasques, aclarir dubtes i tot el que calgui. Els de 4tA  aquest dijous 16 d’abril a les 3 de la tarda i els de 4t B divendres 17 a les 12 del migdia, en tenim una de tota la classe conjunta. És molt important que tots els alumnes hi estiguin connectats ja que serà la primera trobada telemàtica que fem i ens hem de posar al dia. Estigueu el cas del correu que heu de tenir la invitació, l’accepteu i entre demà i dimecres també us passarem les instruccions del que heu de fer per conectar-vos. Per facilitar la feina a les famílies, en el classroom penjarem una proposta d’horari perquè els vostres fills i filles puguin seguir i d’aquesta manera agafin l’hàbit i aprenguin a organitzar-se. Pels qui sou més amics de les noves tecnologies veureu que en el classroom ja hi ha tasques penjades no cal que les feu encara. Ara són dies per remanar i veure com va tot i a partir de dilluns que ja haurem fet la videoconferencia i tindreu les instruccions clares, ens posarem a treballar de debò.

Molt important a tenir en compte és que hi ha hagut un canvi en el correu per posar-vos en contacte amb les tutores.

El de l’ Elisabet 4tA és egomez@escolamossencinto.cat i el de la M.Josep 4tB és mmaresm4@escolamossencinto.cat

Tingueu en compte també que tots els nens s’han de posar en contacte amb nosaltres i entrar al classroom amb el seu correu de nascuts no amb el dels pares.

Esperem que aquest primer escrit us hagi estat aclaridor i ens tornem a comunicar-nos en vosaltres properament per passar-vos les instruccions.

Una abraçada. Les tutores de 4t.