Som Escola Verda

El dimecres 18 de gener vam rebre a l’institut la visita de l’Il·lm Sr. Alcalde de Torredembarra, Eduard Rovira, i el regidor de sostenibilitat, Joan Torras. Els vam convidar per tal d’inaugurar la placa que certifica que l’institut entra dins de la xarxa d’Escoles Verdes.
Durant la seva visita, un representant dels delegats del centre li va fer arribar a l’alcalde  les conclusions de les reunions de delegats del curs 21-22. Els alumnes de 3r, van exposar-li els seus treballs sobre els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) realitzats a la matèria d’activitats cíviques i culturals. I per últim, els alumnes de 2n d’ESO C, van fer-li preguntes que necessitaven saber per realitzar els treballs del projecte Global Scholars.

Agraïm la seva presència al centre. Per als alumnes va ser molt interesant escoltar les explicacions que va realitzat l’alcalde durant la seva visita respecte al reciclatge al poble i el consum responsable de l’aigua.