Professorat en pràctiques

L’Institut Ramon de la Torre acull a estudiants universitaris en pràctiques que realitzen el Màster del professorat. Recentment, el professor en pràctiques Àlex Garzó del projecte d’Innovació MUFPS, ha impartit una seqüència didàctica amb l’alumnat de 2n d’ESO, del grup Veler. En ella, a partir d’una situació d’aprenentatge sobre la base de les preferències literàries dels alumnes, s’ha tractat el tema de la narració des d’una perspectiva molt pràctica, posant l’èmfasi a l’expressió escrita.
A manera de taller creatiu, els alumnes han creat textos a partir de diferents consignes narratives, com són la composició a partir d’idees generades en grup, a partir d’una imatge o la invenció d’un final alternatiu per a un relat.