Lectura compartida “Tenir o ser” – El Petit Príncep, Antoine de Saint-Exupéry-

L’alumnat de 2n de Grau mitjà de Gestió Administrativa van realitzar una activitat dins del mòdul Empresa a l’aula emmarcat en el projecte Aula d’emprenedoria. que va consistir en la lectura compartida del capítol 13 “L’home de negocis” del llibre El Petit Príncep“.

Amb aquesta activitat es preten que l’alumnat reflexioni al voltant de la dicotomia tenir o ser en el món empresarial, i alhora poder gaudir de la riquesa de llengües en la que està publicada aquesta obra, tot fent lectura de paràgrafs en diferents llengües coneguts per l’alumnat (català, castellà, anglès, àrab, rumanés…). Gràcies a la col.laboració de la Maria Jose Perez, col.leccionista d’aquesta novel.la, vam poder exposar exemplars en diferents llengües.

Una experència molt enriquidora.