Castanyada 2022

Aquest any sí hem aconseguit recuperar la nostra tradicional celebració de la castanyada. És una oportunitat per recuperar costums, de gaudir d’una estona diferent però sobretot, de donar el nostre suport a l’alumnat de Quart de la ESO que aprofita aquesta activitat per recollir diners per al viatge de final de curs. A més, és una oportunitat per aquest alumnat per implicar-se en les activitats del centre i assumir responsabilitats ja que és l’alumnat de quart qui ha d’organitzar les activitats i gestionar-les, d’anar acompanyant als seus companys de la resta de cursos per les diferents activitats i de fer tota la preparació de la venta de castanyes, xocolata, coca i entrepans. Tenen el suport dels seus tutors i altres professors però ells són els responsables.

Per a la resta de cursos de la ESO és una oportunitat per conèixer millor als seus companys i passar una estona divertida participant en diferents jocs. A més, per la tarda, van continuar l’activitat fent una venta de castanyes al centre del poble.  En general va ser tot un èxit!