8 de Març

Al nostre Institut fa temps que treballem l’educació emocional i també la coeducació. Treballar la coeducació comporta la promoció d’una educació que potenciï la igualtat real d’oportunitats  i l’eliminació de tota mena de discriminació per raó de sexe.

Per tal que això sigui efectiu i real ha de ser present durant tot el curs i no únicament durant una data concreta, però sí que aprofitem la Jornada d’avui, 8 de març, per ensenyar-vos la feina que s’ha fet en diferents àrees, per diferent professorat i en diferents cursos per tal de visibilitzar el paper de les dones i conscienciar el nostre alumnat.

Com veieu no és possible mostrar-ho en una única imatge sinó que hem preparat aquesta presentació per donar-vos a conèixer la nostra feina en aquest sentit. Us animem a veure la feina que ha fet el nostre alumnat punxant a la imatge.

Des del nostre centre ens afegim a la campanya #som8demarç #som corresponsables.