Xerrada criminalitat tecnològica

Els alumnes de 2n CFGM i CFGS van rebre una xerrada sobre criminalitat tecnològica on l’alumnat va descobrir que existeixen formes de criminalitat directament relacionades amb l’activitat científica, i que determinades accions tenen resposta penal. A més, van poder plantejar-se com l’evolució de la ciència pot dur a conflictes de difícil resolució. Tot això contribueix a que l’estudiant disposi d’una visió global de l’avenç tecnològic, i a que es plantegi les conseqüències socials i jurídiques que aquest avenç pot comportar.

La xerrada la van conduir un estudiant de Nanociència i Nanotecnologia a la UAB i un estudiant de Dret a ESADE, ambdós membres del Consejo nacional de estudiantes de derecho.