Qui li feia el sopar a Adam Smith?

L’alumnat de CFGM entre els actes de conmemoració del Dia Internacional de la Dona -8 de març-, ha realitzat l’activitat de lectura del primer capítol i l’epíleg del llibre “Quien le hacía la cena a Adam Smith?”, de Katrine Marçal.

L’alumnat a través de la lectura ha fet un breu repàs per la figura d’Adam Smith i la seva teoria econòmica (principis en els quals es basa), obviant el fet de que “l’amor és un bé escàs”, i que una bona part del mon funciona per aquesta part invisible basada en l’economia de les cures i de l’amor (que no va tenir en compte en la seva obra, per que no es considerada treball productiu).

En una diapositiva de power point han cercat el nom d’alguna figura masculina rellevant i investigat en la seva biografia qui tenen realment al costat, qui els fa el sopar i es cuida d’ells.

Aquí teniu una mostra de les aportacions: