PEGASO

Camí cap a Brusel·les!

Merescut premi pel projecte Pegaso!

Cap el Parlament Europeu!

Fem memòria: PEGASO vol dir Personalised Guidance Services for Optimising lifestyle in teenagers through awareness, motivation and engagement. És un projecte europeu, que sota el recolçament del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya (a través de L’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya i l’Agència de Salut Pública de Catalunya), pretén desenvolupar un sistema tecnològic (a través d’aplicacions en smartphones, roba sensoritzada, jocs online,,.) que miri de millorar els hàbits i actituds que poden prevenir el sobrepès i l’obesitat en la població més jove, de manera que ells mateixos puguin assumir un rol actiu i corresponsable.
Conèixer què cal fer per tenir una vida saludable no sembla que sigui suficient per motivar un canvi d’hàbits, però l’ús de metodologies innovadores i d’altres estratègies potser poden ajudar molt a aconseguir-ho. Així doncs, PEGASO pretén dissenyar aquestes eines tecnològiques que permetin ajudar als joves a adquirir hàbits de vida saludables.
L’Institut Ramon de la Torre ha participat en el projecte amb l’alumnat de 3r d’ESO des de ja fa 3 cursos i… aquest ha estat l’últim!
Els nostres alumnes, juntament amb d’altres alumnes de la Unió Europea, han debatit, han opinat, han analitzant, han proposat millores… i ARA….. us fem saber que JUAN BELLÓN i LÍDIA PÉREZ estan des d’ahir mateix al PARLAMENT DE LA UNIÓ EUROPEA exposant les conclusions del projecte.
És una gran oportunitat que esperem que la puguin gaudir al màxim i que ells mateixos ens la puguin explicar ben aviat!

FIT FOR FUTURE !