TALLERS DE RAP

Aquesta setmana, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, han pogut gaudir dels tallers de rap finançats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançats pel Fons Social Europeu a través del projecte POEFA.

En aquesta primera sessió de dues hores, els alumnes han vist una petita introducció històrica al rap, la producció musical i el breakdance, el freestyle, el djing i l’art plàstic urbà. A banda d’això, també han pogut aprendre tècniques de creació començant a desenvolupar la seva pròpia producció, fins i tot, algun grup ha aconseguit igualar el rècord de velocitat de rapeig al que els ha reptat el tallerista.

Ha estat una experiència on han participat molt activament, enriquidora i creativa!