Tornem a engegar la revista Nous Somnis!

Els estudiants de tercer d’ESO de l’Institut Premià de Mar estem posant en marxa la revista digital per aquest curs.

El curs 2023-2024, els estudiants de tercer d’ESO de l’Institut Premià de Mar recuperem la revista Nous Somnis. Per fer-la, disposarem de l’aula d’informàtica i material per redactar-la, tots junts a una assignatura optativa on aprenem a fer de periodistes.

Farem notícies, reportatges, entrevistes a alumnes i professors, per conèixer persones que han aconseguit coses importants. Amb els nostres articles volem arribar als estudiants de l’IPM, el nostre objectiu és que els alumnes estiguin informats sobre l’actualitat de l’Institut i el poble.

Tots els estudiants que fem l’assignatura optativa ens reunirem cada dilluns i cada dijous i treballarem per elaborar aquesta revista. Encara que som una classe amb poques persones, estem dividits en tres grups de treball i ens distribuïm les tasques de redacció.

Encara que és una tasca pels alumnes d’optativa, la resta de nois i noies de l’institut que vulguin podran participar i donar idees per fer notícies. Per aquest motiu animem a tothom a col·laborar amb nosaltres! Per fer-ho, tenim el correu electrònic noussomnis@ipm.cat on podeu enviar les vostres propostes.

Amb aquesta a assignatura optativa, millorem molt en l’àmbit lingüístic, ja que aprenem més vocabulari i a redactar textos informatius. A la vegada, en l’àmbit personal i social, intentem perfeccionar la participació a l’aula, al centre i a la vida, en general.

Redacció: Ricardo Loor, Martina Lazarte, Clàudia Corral, Aixa Lanza i Iker Ciurana