RESULTATS DE LA IMPLANTACIÓ DE LA BORSA DE TREBALL

Des de la implantació d’aquesta borsa de treball a inici del curs 2018/2019, es van rebre per part de les empreses 14 ofertes de treball  a través d’aquesta aplicació, de les quals, 12 s’han publicat a la pàgina web. No totes les empreses desitjen que es publiqui.

El detall per especialitats d’aquestes ofertes ha estat el següent:

• 2 de jardineria.
  • 6 d’Instal·lacions elèctriques.
  • 4 de Gestió de vendes.
  • 1 d’Activitats comercials.
  • 1 d’Administració.

Respecte a les demandes se’n han rebut 20 d’alumnes del curs i d’exalumnes de promocions anteriors.

El seguiment d’aquestes ofertes i demandes s’ha fet:  directament contactant amb els possibles candidats, tant els que estaven apuntats a la borsa com amb d’altres exalumnes dels quals teníem els contacte. D’altres, s’ha fet a través dels tutors o dels caps de departament de cada especialitat.

Us animem tant a empreses com alumnes, que per aquest curs que ara inciem, feu servir aquesta eina i esperem rebre les vostres ofertes i demandes per tal de canalitzar-les.