“Dones, arbres i poesia”, un projecte interdisciplinari de l’IPM i els artistes d’Art Primilia

“Dones, arbres i poesia” és un projecte que ha nascut a l’institut Premià de Mar amb un esperit interdisciplinari i competencial, coordinat per la professora Margalida Capellà i la poeta Marta Pérez Sierra com a representant de l’Associació Art Primilia (una associació de Premià sense ànim de lucre dedicada a l’estudi i divulgació de les arts plàstiques associades a la literatura). El projecte fa que l’alumne els relacioni amb el medi ambient des de la llengua (poesia) i la natura (els arbres).

Hem confegit quatre rutes diferents per tal que els alumnes les puguin fer tot reconeixent els arbres del nostre pati i recitant un poema, o bé virtualment amb l’eina My Maps des de casa en cas de confinament. Voliana edicions publicarà un llibre, il·lustrat per l’artista Joan Pasqual, i el presentarà a La Setmana del Llibre en Català: per primera vegada una antologia de dones poetes a partir d’una cinquantena d’arbres.

Més informació al blog El fil de les clàssiques

1. Mar

M’ha semblat molt interessant tant el projecte com la cooperació entre diversos estudis del centre. Felicitats!!!

2. Damià

M’encanta el projecte! Sempre creant i assolint nous reptes…Enhorabona a tots els participants en el projecte i felicitats a la Margalida altra vegada!