Sortida tutorial de 4t d’ESO a Barcelona

104b0b20-37a5-4e1a-bbfd-dda080d49726El divendres 18 de desembre  del 2015, l’alumnat de 4t d’ESO, de l’Aula Oberta i de la USEE, van realitzar una sortida tutorial a Barcelona acompanyats dels seus respectius tutors: Antoni Amorós, Núria Escolà, Helena Frutos, Maite Granell, Carme Olivart i Mª Jesús Oms i també del professor Ramon Usall.

L’activitat es va centrar en la visita guiada a l’interior del Parlament de Catalunya i al Parc de la Ciutadella però també hi ha haver temps per fer una passejada cultural pel barri del Born, per la catedral de Santa Maria del Mar i el Fossar de les Moreres. Després d’un bon àpat al Maremagnum i d’una estona per gaudir de les vistes que des d’allí ofereix Barcelona, l’autocar va enfilar la tornada cap a les Borges Blanques.

Galeria d’imatges