Intercanvi Holanda

Rebuda de l’alumnat holandès

Us compartim l’enllaç de la presentació de la rebuda de l’intercanvi a Holanda i també la planificació d’activitats que s’ha fet per a l’estada dels holandesos a Catalunya:

Documentació rebuda intercanvi (lliurar abans del 25 de març):

Viatge a Holanda

Documentació (lliurar abans de l’1 de juny):

• Autorització de participació a l’intercanvi.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a.
  • Fotocòpia Targeta Sanitària Europea de l’alumne/a. Si no la teniu, la podeu demanar aquí.
  • Certificat COVID o de Recuperació. Actualització a 19 abril: cal disposar de certificat amb les 2 dosis de la vacuna (independentment del temps que faci de l’última; no caduca), o de dertificat de recuperació (si s’ha passat la malaltia) amb una vigència inferior als 6 mesos.
  • Carta de compromís.
  • Autorització de medicaments, si cal, i les receptes, si són necessàries.
  • Fitxa de salut.
  • Autorització dels Mossos d’Esquadra, que cal demanar als Mossos d’Esquadra o a l’Ajuntament a
    partir del 14 de maig, juntament amb la fotocòpia del DNI del pare/mare/tutor que ha signat l’autorització i la fotocòpia del llibre de família fins a la pàgina on apareix l’alumne.

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Cordialment,

Comissió de l’intercanvi