Venda de xocolates i torrons de Sant Tomàs

Un any més, els alumnes de 4t d’ESO, per col·laborar amb Sant Tomàs i, alhora, recollir diners pel viatge de final de curs a Cantàbria, posen a la venda xocolates i torrons elaborats a l’obrador d’aquesta entitat, que té l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual o amb dificultats en el desenvolupament i les seves famílies a la comarca d’Osona. La venda de les seves xocolates i torrons a l’institut és una col·laboració entre les dues parts, que ens permet treballar la sensibilització de l’alumnat.

Tothom qui ho desitgi, pot encarregar xocolates i torrons a l’alumnat de 4t a través d’aquest formulari:

Comanda de xocolates i torrons

Les xocolates i torrons encarregats s’hauran de pagar i es podran recollir a l’institut. Els alumnes de 4t en faran la gestió els dimarts i dijous a l’hora del servei comunitari intern (de 8:00 a 8:30 h).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *