Portes obertes 2024

Aquest curs 2023-24, la Jornada de Portes Obertes de l’Institut de Gurb es realitzarà en format presencial el dissabte dia 2 de març de 10:00 a 14:00 h. La Jornada consistirà en una presentació del centre i una visita de les instal·lacions en grups reduïts, en la qual l’alumnat i professorat del centre explicarà els projectes principals que s’hi duen a terme.

Per poder assistir a la Jornada, cal demanar cita prèvia enviant un correu a secretaria@institutdegurb.cat o trucant al centre (93 889 75 72) i demanant per secretaria. Per fer la reserva caldrà indicar un nom i cognoms, un telèfon, el nombre de persones que participaran a la visita i la franja horària escollida. Les franges horàries són les següents:

• 10:00 a 11:00 h
  • 11:00 a 12:00 h
  • 12:00 a 13:00 h
  • 13:00 a 14:00 h

Us hi esperem!!!

Visita virtual

A continuació, podeu veure diferents vídeos de presentació del centre, perquè el pugueu començar a conèixer de manera virtual.

Qui som i què fem?
Com ho fem?

Com ho organitzem?

Com us acompanyem?

Com ens ajuden les famílies?