Informació per a les famílies de 1r d’ESO

Benvolgudes famílies,

Us facilitem informació pràctica de cara a l’inici del proper curs 2020-21:

1. Les classes començaran el dilluns dia 14 de setembre. Més endavant rebreu informació sobre la organització del 1r dia.
  2. Adjuntem la llista de material necessari per a l’inici de curs. El primer dia de curs cal portar agenda, ordinador, llibreta i estoig, i també el material per lliurar al centre (folis i mocadors).
  3. Cal que l’alumnat esculli l’optativa que vol cursar el proper curs a través d’aquest formulari. Data límit: 24 de juliol.
  4. Cal que totes les famílies responguin el qüestionari de serveis de l’AMPA, on s’ha d’indicar si es desitja servei de menjador i la talla de la samarreta d’Educació física.
  5. El centre ofereix diverses activitats extraescolars pel proper curs 2020-21. Les podeu consultar a l’apartat d’activitats extraescolars d’aquesta pàgina web, des d’on també podeu fer les inscripcions.
  6. Podeu consultar les rutes de transport escolar a l’apartat de serveis d’aquesta pàgina web.
  7. L’empresa Zona Informàtica fa una proposta d’ordinador portàtil. En cas d’estar-hi interessats, cal fer la reserva de l’ordinador.
  8. Us facilitem el manual d’instal·lació de l’app de l’Ajuntament de Gurb.

Us adjuntem la presentació que s’ha utilitzat per donar totes aquestes informacions a la reunió del dia 21 de juliol.

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Cordialment,

L’Equip Directiu