Èxit de la V Cursa de Font en Font

El passat diumenge dia 26 de novembre es va celebrar la V Cursa de Font en Font, aquest any organitzada per l’alumnat de 4t d’ESO del projecte Brics de l’àmbit social i artístic.

La cursa va comptar amb un gran nombre d’assistents. Destaquem el bon ambient que hi va haver durant tot el matí i la implicació de l’alumnat en la gestió de les diferents activitats: marcar el camí, guiar els corredors i caminadors, gestionar les inscripcions, controlar les sortides i arribades, oferir servei de bar, etc.

Els beneficis obtinguts s’han destinat a l’Associació Rosa Dilmé, que té l’objectiu d’ajudar amb la construcció de dipòsits d’aigua a la ciutat de Ruli, a Ruanda.

A continuació, adjuntem els resultats i la classificació de les diferents modalitats de la cursa/caminada:

Moltes felicitats a totes les persones que van fer podi!

Després de la cursa, l’alumnat de 4t va organitzar un vermut musical. Els beneficis d’aquest vermut es destinaran a subvencionar una part del viatge de final d’etapa a Cantàbria.

Podeu veure totes les imatges de la jornada a la galeria d’imatges de la cursa.

Donem les gràcies a totes les persones que vau participar a l’acte, i també a totes les persones, empreses i entitats que hi heu col·laborat. Moltes gràcies!!!