Eleccions al Consell Escolar

El dia 30 d’octubre de 2023 s’ha iniciat el procés per renovar una part dels membres del Consell Escolar del centre, que és el màxim òrgan de participació de la comunitat educativa.

Les eleccions al Consell Escolar es duen a terme cada dos anys. Aquest any, a l’Institut de Gurb ens cal renovar 4 representants del sector professorat,1 representant del sector alumnes, 3 representants del sector famílies i 1 representant del sector PAS. Per fer-ho, seguirem el calendari següent:

• A partir del dia 31 d’octubre podreu trobar els censos electorals exposats al tauler d’anuncis del centre. Entre el 2 i el 6 de novembre es podran presentar les reclamacions a les inscripcions del censos electorals adreçant un escrit al director del centre. Les resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals es publicaran al tauler d’anuncis el dia 10 de novembre conjuntament amb els censos electorals definitius als quals hauran estat incorporades.
  • El dia 2 de novembre es farà el sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals.
  • Abans del dia 15 de novembre, es presentaran les diferents candidatures. Aquestes es podran presentar per escrit o bé per correu electrònic, a l’adreça a8068380@xtec.cat. L’imprès per presentar-se com a candidat es pot recollir a la secretaria del centre en horari de matí o bé es pot descarregar des d’aquest enllaç.
  • Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 17 de novembre.
  • Les votacions es realitzaran el dia 21 de novembre, tal com s’indica a continuació:
Sector Data Hora Lloc
Professorat 21/11/2023 15:00 Sala de professors
Famílies 21/11/2023 7:30 a 15:00 Despatx 3
Alumnat 21/11/2023 8:00 a 10:00 Aules
PAS 21/11/2023 11:00 Despatx de secretaria
  • Finalment, el dia 12 de desembre es constituirà el nou Consell Escolar.