Aquest curs estrenem logotip

Aquest curs 2018-19, l’Institut de Gurb estrena aquest logotip:

El curs passat, arran del canvi de nom de l’institut, que va passar de “Secció d’Institut de Gurb” a únicament “Institut de Gurb“, el centre va proposar fer el disseny d’un nou logotip, ja que l’anterior havia quedat obsolet. Des del primer moment, vam tenir clar que aquesta tasca havia d’anar a càrrec de l’alumnat, i és per això que es va implementar un projecte de disseny del logotip a 1r i un altre a 3r d’ESO, a l’optativa de Disseny tecnològic. Els alumnes van fer un estudi sobre els logotips d’instituts del voltant, del país i fins i tot de països estrangers, per poder entendre quina simbologia se sol utilitzar per aquest tipus de logotips.

A l’hora de començar a pensar en el nostre logotip, molts alumnes van arribar a la conclusió, molt encertada, que un element que ens identifica com a centre és el treball cooperatiu, i van creure que era una bona idea dissenyar un logotip al voltant d’això. Tots els alumnes hi van treballar de valent i van sortir molt bones propostes, però finalment, el logotip escollit va ser el de l’Aina Oliveras de 3r d’ESO (que aquest any ja és alumna de 4t). Com es pot veure a la imatge, l’Aina va representar el treball cooperatiu amb quatre mans que s’agafen les unes amb les altres, simbolitzant la unió dels quatre membres que tenen normalment els nostres grups cooperatius.

Després, una empresa externa al centre en va fer la professionalització.

L’Institut de Gurb està molt satisfet de tot el procés de treball amb l’alumnat i també del resultat final.

Avui, el director del centre, Francesc Giménez, ha fet el lliurament d’un detall a l’Aina com a guanyadora del concurs. Es tracta d’una camiseta on hi ha imprès el logotip final i també el text “logo designer”, que recorda que ha estat ella la dissenyadora del logotip actual del centre. Moltíssimes gràcies, Aina! I moltes gràcies també a tot l’alumnat i professorat que hi ha participat i a la professora de visual i plàstica, Alba Vinyes, que ha fet el disseny de la camiseta.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *