Acte virtual de comiat de l’alumnat de 4t d’ESO

Aquesta tarda hem fet l’acte virtual de comiat de l’alumnat de 4t d’ESO. L’acte, que ha comptat amb una gran assistència de professorat i d’alumnes i famílies de 4t d’ESO del centre, ha estat presentat per l’Albert Barniol, cap de tutors de 4t d’ESO. Ha començat amb unes paraules del director del centre, Francesc Giménez, i amb una benvinguda per part dels tutors, que han presentat tots els alumnes homenatjats. A continuació, s’ha projectat un vídeo que recull les paraules que alguns dels professors del centre han dedicat a l’alumnat en el seu comiat:

Seguidament, la Paula Mundó, la Vera Caballero i en Martí Terricabras, en representació de l’alumnat, han llegit el discurs de comiat que ells mateixos han escrit per l’ocasió, i també s’ha projectat un vídeo que recull imatges de l’alumnat que aquest curs s’acomiada del centre.

A continuació, s’ha fet el lliurament del premi al millor projecte de recerca d’aquest curs 2019-20. El premi s’ha atorgat al projecte Estalvia gasolina, d’en Gerard Moran, l’Arnau Chirveches i l’Arnau Noguer. Del projecte i els alumnes guardonats s’ha destacat l’originalitat i aplicabilitat de la idea, la qualitat tècnica i d’execució i el fet d’haver representat de manera excel·lent el centre en diversos premis i concursos.

Els tutors de 4t han volgut posar una mica d’humor a la situació que ens ha tocat viure i han dedicat un petit vídeo a l’alumnat de 4t d’ESO d’aquesta promoció 2016-2020:

Finalment, i com a cloenda de l’acte, s’ha projectat un vídeo del poema Ara mateix, de Miquel Martí i Pol. Es tracta d’un obsequi que el professorat de l’Institut de Gurb ha volgut regalar als alumnes homenatjats:

Donem les gràcies a tots els assistents a l’acte, i desitgem molta sort i encerts a l’alumnat que aquest curs ha acabat els seus estudis al centre. Els trobarem a faltar!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *