Els alumnes de 4t ESO han realitzat una sèrie de sortides al Parlament de Catalunya en el marc d’una activitat conjunta de Català i Socials anomenada “Soc diputat”.
L’activitat consta de dues parts, la primera, l’hem realitzada a l’aula i la segona, quan fem la visita del Parlament. A través d’aquesta activitat, els alumnes treballen els conceptes bàsics de la democràcia i, alhora, han conegut la funció dels diputats.
La segona part del taller es duu a terme al Parlament on, a més de poder assistir a una xerrada sobre la seva història i composició i veure’n les instal·lacions, els alumnes posen en pràctica tots els continguts apresos.
A més del taller al Parlament, fem una ruta històrica per la Barcelona medieval i la Barcelona del 1700.

