Ordinadors 1r ESO (última notícia)

Pel que respecte als ordinadors de 1r d’ESO, es notifica el següent:

1. Els alumnes necessiten un ordinador propi per treballar la competència digital a l’aula.
    • Aquest ordinador es pot comprar a la Beep (la informació de la mateixa web), a un altre establiment o reciclat (ja el té l’alumne a casa).
    • En el cas de comprar-lo a la Beep, s’ha de fer el pagament de 84€ (tal i com s’especifica a una altra entrada de la web) i enviar el corresponent document (abans del 5 de setembre).
    • Si es porta un altre ordinador, s’ha d’instal·lar (complementàriament al windows de l’ordinador) el sistema operatiu que s’usarà al centre. Això té un cost d’uns 40€ i ho faran els mateixos de la Beep.
  2. Pel que fa a l’entrega de l’ordinador es realitzarà de la següent manera:
    • Aquell que necessiti finançar l’ordinador, l’empresa Beep vindrà un dia al centre (ja es concretarà el dia, quan se sàpiga s’informarà) per rebre la documentació i fer l’estudi corresponent. El mateix dia no es dirà si s’accepta, s’informarà per trucada telefònica.
    • Aquell que hagi d’instal·lar el sistema operatiu haurà de portar l’ordinador al centre (serà el mateix dia que el del finançament) i tornarà un altre dia a buscar-lo amb el sistema instal·lat (sempre i quan sigui compatible).
    • A aquell que compri l’ordinador sense finançament se l’informarà de la data que es realitzarà l’entrega. Aquest dia s’haurà d’abonar la resta.

Atentament,

La direcció.