Quinze alumnes de l’Institut Joan Amigó i Callau van assistir al Festival Sambori

Els quinze alumnes que van intervenir en l’edició del vídeo “In memoriam Jordi Francolí” han assistit al conjunt d’activitats que Òmnium Cultural ha organitzat per a la celebració de la Festa Sambori d’enguany. L’acte ha tingut lloc al Campus Educatiu de la Laboral de Tarragona. L’alumnat ha pogut participar en diversos tallers, com ara estampació, robòtica, art electrònic, entre molts d’altres.

“In memoriam Jordi Francolí” es tracta d’un treball que s’ha realitzat per commemorar que enguany fa quinze anys que el cantautor espluguí Jordi Francolí ens va deixar. D’aquesta manera, l’Institut Joan Amigó s’ha sumat a les activitats i actes que diferents entitats de l’Espluga han dut a terme en els darrers mesos amb la finalitat de recordar i homenatjar el malaguanyat compositor.

El vídeo es va presentar oficialment durant l’acte de celebració de la Diada de Sant Jordi a l’Institut Joan Amigó, que enguany es va centrar en la figura del cantautor Jordi Francolí per tal de recordar-lo i difondre la seva obra entre l’alumnat del centre.