Quatre alumnes de l’Institut Joan Amigó assisteixen al lliurament de premis AMIC-Ficcions

Tal com ja havíem anunciat, el passat dijous 23 de maig quatre alumnes de 4t ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau van assistir a l’acte de lliurament de premis de la 16a edició del concurs AMIC Ficcions L’aventura de crear històries, que va tenir lloc a l’edifici Caixa Fòrum de Barcelona.

Aquests quatre alumnes estaven constituïts en grups de dos, cadascun dels quals havia creat la seva narració: “torn del silenci” i “santa gertrudis”.

En l’edició d’enguany, han participat al concurs 4.974 estudiants de 4t ESO i batxillerat d’arreu dels Països Catalans. Si parlem de l’àmbit de Tarragona, la participació va ser de 329 estudiants corresponents a 22 instituts i dels quals van ser seleccionats 27 finalistes.

Per aquest motiu, ser entre els dos-cents finalistes que ahir es congregaven al Caixa Fòrum és un triomf per a aquests quatre estudiants. Els felicitem amb admiració per haver aconseguit aquest repte.

Durant l’acte, tant la Consellera de Cultura de la Generalitat, Natàlia Garriga, com l’escriptor Jordi Sierra i Fabra i el cantant Miki Núñez van encoratjar aquestes joves promeses de la nostra literatura a seguir per aquest camí de creació literària, i ho van fer amb expressions com “vosaltres sou el millor planter de les lletres catalanes”.