L’Institut Joan Amigó guanya en el Pica Lletres radiofònic

Font: Nova Conca

Participants en aquest concurs

El passat divendres 11 de febrer l’equip format per tres alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Joan Amigó  de l’Espluga va superar en puntuació el Col·legi La Presentació de Reus, contra el qual s’enfrontava en la versió radiofònica del Pica Lletres.

El Pica Lletres és un conegut concurs en què s’han de lletrejar paraules de diferents graus de dificultat, trobar barbarismes i recordar paraules d’una cançó. En cada edició s’enfronten dos equips de tres components cadascun. A segon d’ESO l’alumnat participa en una versió radiofònica, que representa la passarel·la cap a la versió televisiva, amb alumnes de tercer.

L’Anna Cangas, la Bruna Ribé i l’Anna Saumell  van mostrat una gran habilitat per lletrejar paraules, fins al punt d’obtenir els 3.600 punts que les situen, de moment, en la segona posició del Pica Rànquing. Aquesta classificació els ofereix moltes possibilitats de participar en la Gran Final Nacional radiofònica del Pica Lletres que tindrà lloc al mes d’abril.

Les van acompanyar els seus companys Oriol Ferrer, Aina Marc i Anna Òdena, que actuaven de suplents i que s’havien preparat amb la mateixa intensitat i il·lusió amb la seva professora de Català, Àngels Planes.