ACTIVITATS TAC

VIDEOTECA DE L’ALUMNAT

Treballs elaborats per l’alumnat del centre. Alguns han participat en algun concurs i alguns han arribat a guanyar algun premi.

• Visc en català Vídeo reivindicatiu per la nostra llengua. 2012.
  • Remena el sucre Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació. 2007.
  • Magna força Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació. 2007.
  • La caiguda més lenta Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació. 2007.
  • Esgarra el mocador Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació. 2007.
  • El pont més fort Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació. 2007.
  • Bota la pilota Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació. 2007.
  • L’hortet del tio Manuel Vídeo amb els treballs de l’Hort Escolar a càrrec de l’alumnat de l’Aula Oberta.
  • Lo tros de Cosme Vídeo amb els treballs de l’Hort Escolar a càrrec de l’alumnat de l’Aula Oberta.
  • Els nostres drets i deures Treball fet en l’àmbit de les tutories amb l’alumnat i els seus delegats de classe que aprofundeix en la normativa vigent sobre drets i deures. Coordinat per la professora Amada Rodríguez. 2009.
  • Young Scientists Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació seguint el mètode científic. 2007.
  • Joves científics Grup d’alumnes realitzant una senzilla investigació seguint el mètode científic. 2007

Projecte FiO Projecte de l’etapa d’ESO consistent en combinar l’estudi al centre amb una part de l’horari amb pràctiques en empreses del municipi. Adreçat a l’alumnat de 4t curs amb necessitat de diversificar el seu currículum acadèmic.

Falsa realitat Treball sobre el cinema i les bandes sonores aplicat a una pel·lícula de suspens. Matèria optativa “Música i cinema”, coordinada pel professor de música Víctor Peris. Curs 2005/06. Inclou el “making off”.

Viatge a L’Alguer – Pasqual Mellai Testimoni de l’alguerès Pasqual Mel·lai enregistrat per alumnes que van anar de viatge a L’Alguer amb altres alumnes de l’Institut de Cambrils coordinats per la professora de llengua catalana Àngela Buj Alfara. Any 2007.

Ruta medieval d’Ulldecona. Vídeo-reportatge de difusió dels principals monuments medievals d’Ulldecona elaborat per alumnes de l’Institut Manuel Sales i Ferré. Curs 2005/06.

Obre els ulls Vídeo de contingut mediambiental presentat al concurs “Joves reporters”. 2005

Càmera i martell Vídeo elaborat per l’alumnat de l’Aula Oberta i presentat a “La Mostra” del Departament d’Educació, coordinat pel professor Miquel Elies. 2005/06.

L’ESO s’ha acabat. Activitats del curs en un resum de final de curs. Teatre, premis, paraules de l’exdirector José Córdoba, balls i l’actuació de Pepet i Marieta. Curs 2004/05.

La Llegenda de Sant Jordi. Teatre representat per l’alumnat de l’Aula d’Acollida i coordinat pels professors Anna Forcadell i Ricard Escandell. Curs 2004/05.

Un món millor Cançó “Un món millor” interpretada per l’alumnat de 1r d’ESO. Fòrum de les cultures 2004.

Blau contra negre Vídeo presentat al concurs Kid Witness News (KWN). 2003

Què puc fer jo? Videoclip amb una cançó original dels alumnes coordinats pel professor Paco Espelta. 2000.

icona-video

TREBALLS DE RÀDIO DE L’ALUMNAT

Treballs de l’alumnat com a pràctiques de programes de ràdio elaborats amb l’emissora del centre.

PROGRAMA DE RÀDIO – CANVI CLIMÀTIC
El canvi climàtic. Un reportatge de l’alumnat d’ESO sobre aquesta problemàtica actual.
2009.

icona-radio