LA FESTA DE BENVINGUDA!

Fa dies que el curs ha començat, però fins a dia d’avui no hem pogut celebrar una festa que defineix molt bé la nostra escola, i és la FESTA DE BENVINGUDA!, en la qual rebem amb els braços ben oberts als Patufets, als nens nous i a les nenes noves d’altres cursos i també als i les mestres que acaben d’arribar!
Malgrat la situació, ens hem pogut reunir a la pista per grups estables i hem gaudit d’una bona estona tot cantant “El món seria”, una cançó que ja ens sabem de memòria i que ens agrada molt!
Tot seguit, la Marta ha donat el torn de paraula a tots aquells que han volgut expressar com se senten a l’escola i els i les mestres nouvinguts també duien un discurs d’allò més preparat i com a premi els hi hem fet entrega del fulard de l’escola.