CONCERT D’HIVERN “THE BRIGHT SIDE”

El nostre propòsit com escola des d’inici de curs ha estat el de transformar adaptant-nos a la “nova normalitat”. Sota aquest pretext hem intentat reinventar tot el que hem pogut: festa de benvinguda, la de la tardor, les trobades amb famílies… En aquesta ocasió us volem presentar la transformació del concert d’hivern. En som conscients, no podem comparar-lo amb el d’anys anteriors, però us assegurem que l’hem preparat amb la mateixa il·lusió. Aquesta vegada hem partit de la popular cançó “Bright side” d’Stay Homas que hem conegut arrel del confinament. Cada grup d’aula ha creat i inventat la seva coreografia a partir de la lletra de la cançó i la seva música i l’ha gravat en diferents llocs, ja sigui dins o al voltant de l’escola.

Tot això ha estat possible després de molts assajos i de les ganes que tots i totes hi hem posat.

Us deixem aquest petit vídeo tot desitjant que us agradi i que en ell hi pogueu trobar una miqueta de l’essència Marta Mata.Volem agrair la col·laboració de la família López Vallejo, que un cop més ens ha ajudat en el muntatge audiovisual.

Moltes gràcies a tots i totes. Fins l’any vinent!