PLANIFIQUEM LA “SETMANA FORA DE L’AULA!”

Text escrit per Bruno Lacoma:

Abans de les vacances de nadal el Dani i la Sònia (substituta de la Marta) ens van explicar uns quants deures que havíem de fer i un dels que més em va cridar l’atenció va ser PLANIFIQUEM “LA SETMANA FORA DE L’AULA”. Aquesta activitat es tracta de que els  alumnes hem de planificar una setmana fora de l’aula, que no es pugui entrar a les aules només en un cas  essencial.

El Dani i la Sònia ens van donar un horari que ja havien fet, així que vam mirar quines activitats podíem  fer. Aleshores  vam agafar un paper i ens vam ficar en parelles i vam començar a apuntar idees que  podíem fer fora de l’aula ja que el nostre projecte es diu l’aula pot sortir de l’aula?

Aquesta activitat es tracta de planificar una setmana fora de l’aula i que puguem fer totes les competències, sigui matemàtiques, lingüística, digitals i educació física les poguéssim fer a fora de l’aula, ja sigui en un parc o a  Can Papasseit.

Tot i que al principi em va costar molt, després vaig dir i vaig escoltar idees que m’agradaria ficar en pràctica d’aquí poc.

Text escrit per Saray Moreno:

A mi em va agrada molt aquesta activitat ja que teniem la oportunitat d’anar on vulguem i demostrar la nostra responsabilitat.

L’activitat consisteix en fer les propostes que nosaltres volem com el dimarts després de dinar anirem a Can Papasseit a balla, o avui farem un kahoot. També podem posar per fer una excursió al dimarts o el dijous jo vaig ficar que era anar per Vilanova, hi havia moltes activitats originals i boniques.

Les nostres activitats las teniem que explicar als companys miran la taula i no podem mirar el altra paper.

Aquí teniu un exemple de la nostra activitat.