ANEM A COMPRAR PER LA NOSTRA JARDINERA

Text escrit per Iana Boistean:

El dia 15 d’abril vam anar al Viver del Rec per comprar flors i plantes aromàtiques pel nostre jardinet d’escola.

Tots junts vam decidir que com que necessitàvem aproximadament 30 flors, cadascú agafaria la seva pròpia.

Quan vam arribar al Viver del Rec vam fer dos grups, de l’1 fins al 13 de la llista i del 14 al 25. Ja que no podiem entrar tots a mirar i elegir flors. Cadascú tenia 2 euros com a màxim per comprar la seva flor o planta. Si la flor o planta valia més de dos euros, un company que li sobres alguns diners els podia compartir amb un altre company.

Primer vam anar a mirar les plantes aromàtiques i després les flors.

Només podiem agafar la nostra flor o planta definitiva quan el mestre ens ho digués després d’haver-ho mirat tot.

Al mateix va fer el segon grup.

Vam agafar 8 flors més per a cada classe de l’escola, i els mestres també van agafar una flor per ells.

Pel camí de tornada, vam anar a la mà la nostra flor o planta que havíem comprat.

Text escrit per Jordi Bocache

El dijous dia 15 d’abril, vam anar a comprar les plantes per la nostra jardinera de l’escola Marta Mata.

Vam anar a comprar les plantes al viver del rec. Teníem un pressupost de 2€ per cadascú. També vam agafar sacs de sorra per afegir una mica i mata formigues.

Vam poder agafar una planta per cadascú, una per la Marta i una altra per cada classe de l’escola.