BUSQUEM CANÇONS PER AL PROJECTE “L’AULA POT SORTIR FORA DE l’AULA?”

Text escrit per Joan Duarte:

En aquesta tasca, haviem de buscar cançons de la natura per anar escoltant en la classe. Les haviem de posar en un document conjunt de tota la classe i cadascú posava les seves. Però no totes eren diferents, algunes eren iguals.

Cada alumne triava les seves per algún motiu (per exemple, perque la cançó tenia un bon missatge de la natura) això ho explicava cadascú a la classe perque les vam escoltar més o menys totes.

També quan les escoltavem les valoravem una mica per si eren una mica de la natura i per si no deia res de mal vocabulari.

Text escrit per Yousra Bouharrat :

Fa dues setmanes els mestres ens van dir que havíem de buscar cançons que tinguin a veure amb la natura, ja que el nostre projecte va de la natura.

Primer ens van dir que podiem enviar l’enllaç de la cançó per Gmail o en un paper ficar el nom de la cançó i el cantant, però després van ficar una tasca en el Classroom que allà posavem els cantants i el’ enllaç de la cançó.

La setmana passada vam mirar les cançons que cadascun va ficar, i vem escoltar una de cadascun i explicarem perquè havíem triat aquella cançó.

No ens va donar temps de fer les totes, i aquesta setmana ven escoltar algunes algunes quantes mes, i encara no les hem acabat totes.