Espais de conversa 2024-2025

Aquest mes de novembre comença l’Espai de Conversa per a famílies a l’escola.

Voleu compartir una estona amb altres famílies de l’escola i amb alguns mestres de l’equip docent, per parlar de metodologies d’escola, de coeducació, i dels dubtes sobre educació que us plantegeu com a mares, pares?

Si és així, consulteu les dates dels espais de conversa i apunteu-vos en aquest formulari. Entre tots i totes tindrem una estona agradable on parlarem de diferents temes que ens inquieten al voltant de l’educació dels fills i filles.

A més a més, durant les sessions, gràcies al recurs del Pla Educatiu de l’Entorn, disposarem del servei de la traductora de llengua àrab per aquelles famílies que ho necessiteu.

Animeu-vos a participar famílies!!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>