Visita dels nens i nenes de 6è als instituts del nostre municipi

Els alumnes de 6è ens comencem a preparar pel canvi d’escola que d’aquí uns mesos viurem!

D’aquesta manera hem anat a visitar els dos instituts que tenim al nostre poble, per tal de conèixer els espais, les metodologies de treball, les assignatures, els horaris, vam participar en algunes activitats que ens havien preparat… En les dues visites vam poder fer preguntes dels neguits que podem tenir o resoldre dubtes que ens comencen a sorgir. Els alumnes, els professors i els directors que van explicar-nos les coses van ser molt agradables i ens van fer sentir com a casa.

Us volem donar les gràcies, tant a l’IES Lauro com a L’IES El Til·ler, per a dedicar-nos el vostre temps per atendre’ns. Ens va agradar moltíssim venir-vos a veure! Fins aviat!

Podeu veure més fotografies aquí