Famílies

AFA

L’AFA (Associació de Familiars dels Alumnes) de l’Escola Antonio Machado és l’entitat que agrupa les famílies de l’escola amb l’objectiu de promoure una escola pública de qualitat des d’una col·laboració permanent entre les famílies, els mestres i l’Equip Directiu.

Els principals objectius de l’AFA són:

En relació a les Famílies
  • Gestionar de forma eficient els serveis com la biblioteca, menjador, extraescolars, casals, i acollides.
  • Donar suport a totes les famílies, especialment a aquelles amb necessitats especials o en situació vulnerable.
  • Fomentar la participació en la comunitat educativa a través de la realització de festes, sortides i altres activitats coherents amb el projecte pedagògic de l’escola.
  • Oferir a les famílies de l’escola nous espais de formació i lleure en horaris extraescolars.

En relació al Centre
  • Participar activament en la gestió del centre educatiu i el manteniment dels equipaments.
  • Fomentar la participació de les famílies en la gestió del centre educatiu a través de la creació de nous canals de participació.
  • Donar visibilitat de les activitats que es desenvolupen a l’escola.

En relació a la Comunitat
  • Dinamitzar la relació de l’escola amb altres plataformes educatives i socials de l’entorn.
  • Promoure la colla gegantera de l’escola Antonio Machado i definir activitats complementàries que permetin la seva màxima posada en valor.
  • Col·laborar en iniciatives socials d’altres entitats del territori.

La quota

Els recursos econòmics de l´AFA provenen principalment de les quotes anuals de les famílies. És molt important la col·laboració de tothom per tal de poder seguir promovent totes aquestes activitats i serveis.

La quota anual és de tan sols 20€ per família.

Podeu fer efectiu el pagament mitjançant un ingrés al compte corrent:

IBAN: ES37 0081 5589 1200 0109 7612