Festa Nadal 2018

Avui 20 de desembre hem celebrat amb l’alumnat la Festa de Nadal. Ha estat una jornada diferent i molt emotiva amb la participació dels Minyons de Terrassa. Des de l’escola el nostre agraïment per la seva implicació i la dinamització de l’activitat on els alumnes han participat activament en  la creació de castells i la coneixença del món casteller. Hem comptat amb la participació d’Arts plàstiques, la venda de productes nadalencs, una xocolatada calenta amb melindros i el sorteig d’una panera. A la tarda hem conclòs la jornada amb la plantada d’una olivera símbol d’arrelament dels nostres somnis com a comunitat d’aprenentatge.

Albúm Nadal