TIPOLOGIES DE FAMÍLIES – FI1

A FI1 hem parlat sobre la família i ens hem adonat de la seva diversitat!

A l’última sessió del tema “Tipologies de famílies” hem realitzat la situació comunicativa d’aprenentatge amb l’alumnat que consistia en l’elaboració d’un mural amb el títol: INGREDIENTS PER A UNA FAMÍLIA FELIÇ.

Hem convidat a l’alumnat a pensar sobre quins “ingredients” hauria de tenir una família per ser feliç, remarcant que inclouríem qualsevol de les famílies que hem anat treballant. Era important remarcar que cap d’aquestes característiques havien de fer referència al sexe, identitat, orientació, origen, etc. deixant clar que el concepte de família és molt ampli i que hi tenen cabuda diferents tipus, no només hi ha un únic model.

Algunes de les paraules que han sortit han estat aquestes: amor, abraçades, petons, confiança, respecte…

Ens hem inspirat en aquesta pàgina web: lamochiladelarcoiris.com