Tertúlia digital

Avui, l’alumnat de COMPETIC 1B ha dut a terme una altra tertúlia, la segona del quadrimestre, que tracta sobre el ciberbullying i com aquest afecta el nostre dia a dia. La tertúlia ha estat dinamitzada amb les aportacions del nostre estimat Rafa (voluntari de l’escola i mestre jubilat), i hem pogut compartir experiències molt interessants, així com reflexionar sobre el mal ús de les tecnologies, els inconvenients de no denunciar actes discriminatoris, etc.

El titular de la tertúlia era el següent i a partir d’aquest, l’alumnat ha destacat les idees principals del text, posteriorment hem abordat la problemàtica social a les escoles i analitzat els diferents punts de vista de l’alumnat. Tanmateix, la tertúlia ha finalitzat amb un acord comú: l’ús de les noves tecnologies ha de servir per comunicar-nos, humanitzar-nos i garantir el respecte i la igualtat entre tots i totes.

UN BOTÓN ROJO CONTRA EL “CIBERBULLYING”: ASÍ AYUDA LA TECNOLOGÍA  A FRENAR EL ACOSO EN LAS REDES SOCIALES