TERTÚLIA DIALÒGICA “LA FUSTERIA”

El grup de FI3 treballem cooperativament, a vegades és complicat perquè fer les tasques arribant a un consens d’equip no sempre és bufar i fer ampolles, però, mitjançant les tècniques i estructures cooperatives i guiant-nos pels nostres rols cooperatius,  acabem arribant sempre a bon port.

A vegades però, ens costa trobar el nostre lloc dins l’equip; hi ha qui es deixa portar, qui sempre vol liderar, qui aporta bones pensades però no és suficientment escoltada o escoltat, qui no fa aportacions perquè considera que no les pròpies són menys vàlides que les altres, qui discuteix per tot, qui intenta posar ordre… Necessitàvem posar les coses al lloc, conversar, treure neguits, inseguretats i empoderar-nos, per això, les mestres van proposar-nos fer una tertúlia amb el text “La fusteria”, un text senzill en el que s’hi entrelluquen les dificultats i potencialitats de treballar en equip.

Va ser una tertúlia en la que totes i tots teníem coses a dir. Va ser una sessió molt profitosa tant pel nostre treball d’aula com per a la vida mateixa.