SORTIDA PROGRAMADA AL CFA LA PAU DE SANT MARTÍ (LA VERNEDA)

Un any més l’Associació de Dones Heura ens convida a la Trobada Literària per celebrar el Dia Internacional de les Dones, organitzada al CFA La Pau de la Verneda. Enguany, arran de les protestes a l’Iran, el tema és “Dona, Vida i llibertat”. Algun alumne i alumna de la nostra escola ha participat amb escrits sobre la temàtica, altres, hem assistit a l’acte. Ha estat una vetllada molt significativa i propera que ens romandrà en el record. Agraïm enormement la rebuda que hem tingut, sobretot, per part de l’Adelaida.