Intervenció d’una de les nostres mestres de pràctiques (2a part)

Sóc la Sandra, mestra de pràctiques al CFA Artur Martorell i la següent seqüència didàctica ha estat la segona part de la intervenció que he dut a terme al centre:

Esbrina la paraula

Els alumnes de FI 1 i FI 2 han treballat el vocabulari del material de la classe mitjançant una activitat amb PowerPoint que consistia en respondre unes preguntes prèvies de l’objecte i transcriure el nom d’aquest amb lletres d’escuma. Les preguntes que han respost en veu alta i entre tots han estat les següents:

• Què és això?
  • Per a què serveix?

Gràcies al material manipulatiu i al suport digital editat amb diverses animacions, l’alumnat ha pogut treballar amb més facilitat l’escriptura de les paraules de la sessió. A més a més, han treballat un vocabulari concret i relacionat amb el material de la classe fet que ha contextualitzat més la intervenció.