Inauguració

INAUGURACIÓ DE LA NOVA ZONA EDUCATIVA DE LA NOSTRA ESCOLA

En data de 30 de març de 2016 ha tingut lloc la inauguració de les aules i despatxos en una zona única on mestres i alumnes podrem desenvolupar el nou camí cap a una Comunitat Educativa. La jornada ha estat marcada per la visita de diverses autoritats

– Carles Mundó, Conseller de Justícia

– Meritxell Ruiz, Consellera d’Ensenyament

– Amand Calderó, Director General de Serveis Penitenciaris

– Josep Maria Pérez, Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Baix Llobregat

– Sra. M. Carme Rallo, l’Alcaldesa de Sant Esteve Sesrovires

– Jordi Borrell, Regidor d’Educació de Sant Esteve Sesrovires

també van fer acte de presència :

– Montserrat Garrabou, la Coordinadora  Territorial de Persones Adultes del Baix Llobregat

– Antoni Meri, Inspector d’Ensenyament del Baix Llobregat.

La jornada va ser amenitzada pel grup Blaumut, que va voler compartir la nostra alegria en un dia tant assenyalat. Els alumnes han pogut gaudir de bona música i un bon piscolabis patrocinat per la cuina del Centre Penitenciari i d’una visita a les noves aules en una jornada de portes obertes que també han compartit amb nosaltres tots els funcionaris i altres treballadors del centre que han tingut l’oportunitat d’apropar-se a les noves instal·lacions. Recordem que aquesta nova infraestructura va ser sol·licitada en nombroses ocasions i des de fa molt de temps i per tant, per tots nosaltres, mestres i alumnes, és com si se’ns hagués acomplert un somni.

preparatius  discurs

Preparatius a primera hora del matí

Discurs autoritats

(Feu un clic a les seves fotos i gaudireu del so de les cançons que van sonar durant l’event)

centre formació
alumnes i autoritats
 moment actuació

Alumnes, autoritats i músics en el pati de la nova Àrea Educativa

Un moment de l’actuació

Blaumut és una formació musical que combina el folk amb el pop, la música clàssica i la cançó d’autor. La formació musical està integrada per Oriol Aymat (violoncel), Xavi de la Iglesia (guitarra i veu), Vassil Lambrinov (violí) i Manel Pedrós (bateria). Fan lletres plenes d’imatges, arranjaments d’instruments clàssics de corda, i el so de diverses andròmines formen l’atmosfera de les seves cançons.  (Tret de Wikipedia)

La notícia va estar comentada pels diaris Regió7, i Llobregat Digital en la jornada següent.