El Català, és Chévere!!!!

KATACULTURA organitza cada any unes jornades de difusió de la cultura catalana entre els nostres alumnes, en un mitjà on  molts d’ells són procedents de diferents països d’arreu del món. Així hem organitzat conferències, lectures de poemes , presentacions de llibres, concerts de música  ( rumba catalana , havaneres i cançons d’arreu del món ), castellers, etc.

Aquest curs iniciem amb l’exposició: El català, és Chévere!!!! L’objectiu d’aquesta activitat és explicar als nostres alumnes, l’origen de la nostra llengua i la importància d’aprendre-la per la seva inclusió a la nostra societat. Els diferents grups i nivells escolars  han treballat amb un dossier  preparat pels mestres a través dels diferents plafons de l’esmentada exposició.

La conclusió ha estat molt positiva i gratificant apropant-se a una informació que desconeixien i assabentant-se dels seus propis coneixements vers la llengua treballant de manera autònoma i en petits grups.